Sunday, March 27, 2011

Selamat Menyambut Hari Lahir Wahai Puteraku....

Alhamdulillah....
25.03.2011..hari ini sudah genap setahun anak lelakiku si Rayyan Danish...rasa lega di hati bila melihat sendiri anak yang disayangi membesar dengan sihat dan sepurna di depan mata..

aku mengambil kesempatan ini untuk ucapkan terima kasih kepada semua yang hadir ke majlis ringkas menyambut hari lahir anakku..

biar berpenat berpanas memasak di dapur..sambil isteri tercinta membantu mengmas rumah dan menghias ringkas dengan belon2...biar berkejar mengambil kek dan sate..tetapi bila melihat tetamu yang datang dan meriahkan majlis tu aku dan isteri rasa berbaloi..

walaupun ahli keluarga sampai agak lewat..tapi syukur..kehadiran korang da buat aku rasa lapang dada..hehe..thnx smua..korang telah membuatkan isteri dan anakku gembira...memang tak terbalas pun sebenarnya...hehe...cukup penuh dengan makna...








so...to my son..
jadilah insan yang berguna...bukan sampah masyarakat...agar babah n mama rasa berbaloi membesarkan kamu..


SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR WAHAI ANAKKU 


"RAYYAN DANISH B. HEIKAL FIRDAUS"

1 comment:

  1. AKU MENGAMBIL KESEMPTAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KLEPDA HADIRIN YANG HADIR..KEPADA YANG TERLUPA DAN TIDAK DAPAT HADIR TU, TAK APALAH..LAIN KALI ADA LAGI..INGATLAH..ANAK ITU ADALAH ANUGERAH BUKAN TEMPAT KITA UNTUK MELEPAS GERAM ATAU MENUTUP RASA MALU ATAS KESILAPAN KITA....

    ReplyDelete