Sunday, February 13, 2011

Selamat Pengantin Baru




Alhamdulillah...syukur kepada Allah SWT  kerana dengan izin dan kurniaNYA kepada sahabat2 yang merangkap saudara2 aku di JKM WPKL dapat melangsungkan hari perkahwinan mereka dengan lancar...
Alhamdulillah dan tahniah kepada korang semua....


"Ucapan Tahniah Disertai Dengan Doa Supaya Masjid Yang Dibina Akan Terus Berkekalan Dan Sentiasa Dilindungi OlehNYA"


SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA :


1) MON & AIN
2) DANIEL & EIJA
3) MUS & ISTERI (sorry beb gua tatau nama bini lu)
4) JOKO & EIFA


" mintak maaf bagi pihak aku dan keluarga kerana tak dapat nak attend MAJLIS korang..sedih tu ada tapi apa kan daya aku...insan biasa..jangan gaduh2 lagi....senyum2 selalu...tinggal apa yang patut...heee..aku sayang korang n rindu korang semua..amiin.."


sabda Rasulullah yang bermaksud: “Seorang perempuan biasanya dinikahi kerana empat perkara: harta, nasab, kecantikan dan agamanya. Maka utamakan memilih wanita yang beragama, kamu akan rugi (apabila tidak memilihnya).” (Hadis riwayat Bukhari).

No comments:

Post a Comment