Sunday, February 13, 2011

Tidak Rugi Berbudi Pada Tanah

Assalamualaikum dan salam Sejahtera...

   so arini nih punya topik adalah seperti yang tertera diatas..eheh..terformal plak ayat aku tu..k..sejak aku berpindah balik ke Bumi Kenyalang..niat aku selain berkhidmat ngan kerajaan aku nak kembali semula ke perkara yang aku wat masa kecik2 dulu ngn tok wan aku (Datuk)...bertukang...berkebun..menternak dan mendekati alam sekitar yang penuh ngn flora dan fauna...tenang rasanya sejak balik sini..jauh dari sesak lalulintas...jauh dari kesibukan yang sentiasa buat kita kejar mengejar untuk sesuatu....alhamdulillah..syukur sangat2..stress pon da kurang...
   so arini jugak aku nak share ngan korang beberapa keping photo berkenaan aktiviti aku..hehehe....banyak jugak benda aku belajar semula bila aku kat sini...heh..kalau aritu bapa mertua aku bawak aku gi tengok tanah dan untuk tanam klapa sawit..pasnih ...mak mertua aku nak plak ajak aku g menoreh getah?..hehe..korang yang dok kat bandar tau ke?..pernah ke?...berpeluang ke?...aku brani bet ada ramai yang kat bandar2 tu tak berkesempatan nak wat mcm aku disini...apatah lagi budak2 remaja yang selalu berpeleseran kat shopin komplek dari siang ke malam tu...tapi bagi peluang yang aku terima nih...alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment